Тема:
Пошук оригінальних підходів щодо
використання міжпредметних зав’язків та інтеграції навчальних предметів.
1. Аналіз навчальних
предметів природничо-математичного циклу з метою виявлення міжпредметних
зв’язків для оптимізації навчально-виховного процесу. (графік відкритих уроків)
(члени методоб’єднання)
1. Підсумки
участі учнів у шкільних, районних олімпіадах із
природничо-математичних предметів
(звіт членів
методоб’єднання).
2. Розвиток пізнавального
інтересу учнів шляхом використання різних технологій навчання. Розробка,
проведення та подання уроків до банку методичних ідей на КОІППО.
(члени методоб’єднання)
З умовами звітності з виділеного питання можна ознайомитись за посиланнями:
освітній Інтернет-навігатор умови публікації
Немає коментарів:
Дописати коментар