Проведення уроків з учнями за допомогою дистанційних технологій навчання.
Згідно з Положенням про дистанційне навчання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.13 №466, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 року за №703/23235, дистанційне навчання реалізовується шляхом:Згідно з Положенням про дистанційне навчання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.13 №466, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 року за №703/23235, дистанційне навчання реалізовується шляхом:- застосування дистанційної форми як окремої форми навчання;
- використання технологій дистанційного навчання для забезпечення навчання в різних формах.
Елементи дистанційної системи навчання:

- Соціальна мережа Facebook – створюється окрема група (коло, спільнота), на якій учитель розміщує завдання та посилання на навчальні матеріали;
- Блоги педагогічних працівників – це вебсайт, який складається із записів, завдань та посилання на навчальні матеріали, званих постами, які відображаються у зворотному хронологічному порядку. Блоги зазвичай дозволяють залишати коментарі та посилання для підвищення інтерактивності.
- Електронне листування – надсилання листів (у визначений час), що містять матеріали (тексти, презентації, посилання на відео), завдання до них та терміни їх виконання.
- Відеоуроки з використанням YouTube-каналу – відеозаписи уроків відповідно до програм навчання.
- студія онлайн-освіти для школярів – https://www.ed-era.com/;
- гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО – https://ilearn.org.ua/;
- безкоштовна підготовка до ЗНО – https://besmart.study/;
- онлайн-курси для школярів – https://prometheus.org.ua/.
У закладах загальної середньої освіти пропонується проведення онлайн-уроків за допомогою онлайн-сервісів. Йтиметься про алгоритми та комунікацію вчителів і учнів на період дистанційного навчання, а також набір сервісів і специфіку їх використання для вчителів, зокрема: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber, та інші.

Google Classroom об’єднує в собі: Google Drive для створення і обміну завданнями, Google Docs, Sheets and Slides для написання, Gmail для спілкування і Google Calendar для розкладу. Учні можуть бути запрошені до класу через приватний код, чи автоматично імпортуватися з шкільного сайту. Кожен клас створює окрему папку на Google диску відповідного користувача Google Drive, куди може подати роботу, яку оцінює вчитель. Мобільні додатки, доступні на iOS і Android, дозволяють користувачам робити фото та прикріпляти їх до завдань, ділитися файлами з інших додатків та мати оффлайн доступ до інформації. Учитель може відстежувати прогрес кожного учня, а після оцінки його роботи, вчитель може повернути її разом з коментарями.


Cisco WebEx забезпечує такими зручними і практичними інструментами для спільної роботи, як: спільний доступ до робочого столу, клавіатури і миші, документам MS Office та інших програмних додатків; відео, чат і обмін особистими повідомленнями; запис web-сесії; голосування; засоби анотації та багато іншого.


Перейшовши у вкладку, ви потрапляєте в робочий кабінет, який спочатку буде порожнім. Натиснувши кнопку «+» у правому верхньому куті, ви можете, додати віртуальний клас. Заповнивши назву групи ви одразу ж отримуєте можливість додавати до неї учнів шляхом надсилання згенерованого програмою коду або посилання (на електронну пошту).
У «Google Classroom» можна додати до 250 людей, серед яких учні, батьки, а також інші вчителі.

Інтегрується з адресною книгою та авторизується за номером телефону. Дозволяє здійснювати безкоштовні дзвінки (оплата тільки за рахунок інтернет-трафіку) високої якості між смартфонами з встановленим вайбером, а також передавати текстові повідомлення, зображення, відео та аудіо повідомлення.

Переваги: Якість відео та аудіо: трансляція відео з роздільною здатністю 720p.
Демонстрація екрану: будь-який учасник може поділитися трансляцією свого екрану. Адміністратор (ведучий) має змогу вибрати декілька учасників для одночасного показу екранів; доступна можливість коментування.
Запис: після зустрічі відео доступне у форматі MP4, аудіо у форматі M4A, також зберігаються текстові повідомлення (чат). Записи можна зберігати як на свій комп’ютер, так і у хмарне сховище Zoom.
Мобільні пристрої: можливість планувати і починати події, надавати доступ до заходу, а також транслювати робочий стіл на мобільних пристроях.
Планування заходів з Outlook і Chrome: можливість за допомогою безкоштовних плагінів створювати події з календарів Outlook і Google. Zoom легко інтегрується в різні системи календарного планування, завдяки чому користувачам простіше координувати один із одним час зустрічі.
Великі події: можливість збільшення кількості учасників до 500.
Хмарне сховище: можливість зберігати відео у хмарі.
Щоб скористатися програмою, її необхідно завантажити. На вебсайті потрібно ввести адресу вашої електронної пошти, на який прийде лист. За посиланням ви перейдете на сторінку реєстрації. Відразу ж можна ввести пошту колег і друзів і запросити їх до відеочату. Далі програма згенерує персональну посилання, перейшовши по ній, сервіс автоматично встановиться на ваш комп’ютер. Інтерфейс досить простий і зручний, значок програми автоматично закріпиться у вашій панелі завдань.

Skype – це безкоштовна для завантаження та проста у використанні програма, яка дає змогу спілкуватися користувачам з усього світу. Мільйони компаній і окремих користувачів за допомогою Skype безкоштовно здійснюють відео- і голосові виклики, проводять конференції, надсилають миттєві повідомлення та обмінюються файлами з іншими користувачами Skype.
Немає коментарів:
Дописати коментар